LJUDSKA PRAVA I SPREČAVANJE MASOVNIH ZLOČINA:
Ljudska prava i sprečavanje masovnih zločina
Ljudska prava i sprečavanje masovnih zločina
Studij: Građanskopravni - 9. semestar
Kaznenopravni - 9. semestar
Međunarodnopravni - 9. semestar
Pravo Europske unije - 9. semestar
Trgovačkopravni - 9. semestar
Ustavno-upravni - 9. semestar
Šifra: 186918
ECTS: 4.0
Nositelji: doc. dr. sc. Mario Krešić
doc. dr. sc. Barbara Preložnjak
Ispitni rokovi:
  • 11. 11. 2019.
  • 27. 01. 2020.
  • 10. 02. 2020.
  • 20. 04. 2020.
  • 01. 06. 2020.
  • 15. 06. 2020.
  • 29. 06. 2020.
  • 31. 08. 2020.
  • 14. 09. 2020.
Prijava ispita: Studomat
Osnovni podaci
Ljudska prava i sprečavanje masovnih zločina Građanskopravni - 9. semestar
Kaznenopravni - 9. semestar
Međunarodnopravni - 9. semestar
Pravo Europske unije - 9. semestar
Trgovačkopravni - 9. semestar
Ustavno-upravni - 9. semestar
4.0 186918
Nositelj Konzultacije Lokacija
doc. dr. sc. Mario Krešić

srijedom u 10:00 h.

Napomena: 2.10. neće se održati konzultacije

 

 

Trg Republike Hrvatske 3, soba 303
doc. dr. sc. Barbara Preložnjak

utorkom u 12,00 sati

 

 

Trg Republike Hrvatske 3, soba 303
Literatura
Framework of Analysis for Atrocity Crimes: A tool for Prevention; United Nations (2014), str. 1-33
A. Bellamy; R2P in theory and practice; u: A. Bellamy, T. Dunn (ur.), The Oxford handbook of the Responsibility to Protect, Oxford University Press (2016), str. 3-16
UN General Assembly: Report of the Secretary-General (A/63/677); Implementing the responsibility to protect; (2009), str. 1-33
UN General Assembly: Report of the Secretary-General (A/64/864); Early warning, assessment and the responsibility to protect; (2010), str. 1-8
UN General Assembly, Security Council: Report of the Secretary-General (A/67/929-S/2013/399); Responsibility to protect: State responsibility and prevention; (2013), str. 1-17
UN General Assembly, Security Council: Report of the Secretary-General (A/70/999-S/2016/620); Mobilizing collective action: the next decade of the responsibility to protect; (2016), str. 1-16
a) UN Secretary General s Human Rights up Front Action Plan: A summary for staff b) Connecting the dots: Adding an atrocity prevention lens to the Universal Periodic Review, advocacy paper (2017, 1-6 str.) c) Atrocity Prevention Project research materials: Response framework, Summary and update of the project, Inter Office arrangement on cooperation on the project, Methodological guidelines for the study authors (1-7 str); https://undg.org/human-rights/undg-guidance-note-on-human-rights/annex-b-human-rights-up-front-support-mechanisms/ (2017)
Global Centre for Responsibility to Protect Country situation specific readings: Burundi, Central African Republic, Cote d Ivoire, Guinea, Kenya, Myanmar, South Sudan, Syria.; http://www.globalr2p.org
Cecilia Jacob, Martin Mennecke (ur.); Implementing the Responsibility to Protect: A Future Agenda; Routledge (2020)
A. Bellamy and T. Dunne (ur.),; The Oxford handbook of the Responsibility to Protect, 2016.,; Oxford University Press (2016)
Opis predmeta
Ispitni rokovi
11. 11. 2019.
27. 01. 2020.
10. 02. 2020.
20. 04. 2020.
01. 06. 2020.
15. 06. 2020.
29. 06. 2020.
31. 08. 2020.
14. 09. 2020.
Detaljne informacije
Intelektualne (kognitivne) vještine:

Nakon uspješno savladanog predmeta student će povećati:

1. sposobnost ocjene stupnja rizika od masovnih zločina u pojedinim društvima te važnost pravnih mjera u njihovom sprečavanju;

2. sposobnost vrednovanja praktičnih učinaka pravnih i ostalih mjera koje se poduzimaju u pojedinim društvima,

3. sposobnost odabira dodatnih pravnih i ostalih korisnih mjera.

Praktične i generičke vještine:

Nakon uspješno savladanog predmeta student će povećati:

  1. sposobnost identificiranja i sažimanja ključnih činjenica i elemenata;
  2. sposobnost sustavnog i smislenog argumentiranja stajališta;
  3. sposobnost pravnog rasuđivanja;
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:

1. Oblici provjere ishoda učenja

Ishodi učenja provjeravaju se usmenim ispitom.

2. Kriteriji ocjenjivanja

Usmeni ispit ocjenjuje se ocjenama Nedovoljan (1) – Odličan (5). Završna ocjena iz kolegija utvrđuje se na temelju završne ocjene iz usmenog ispita ili završnog seminarskog rada.

3. Načini provjere pojedinih ishoda učenja

a) za ishod učenja pod 1 – usmeni ispit;

b) za ishod učenja pod 2 – usmeni ispit;

c) za ishod učenja pod 3 – usmeni ispit;

d) za ishod učenja pod 4 – usmeni ispit;

e) za ishod učenja pod 5 – usmeni ispit.

Obavijesti