Socijalna radnica, licencirana iz sistemske obiteljske terapije, Integrativne dječje psihoterapije i supervizije u psihosocijalnom radu; zaposlena kao redovita profesorica, predstojnica Katedre za teoriju i metode socijalnog rada, magistrirala i doktorirala na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu. Istraživački interesi: perspektiva korisnika u praksi, teoriji i istraživanjima na području socijalnog rada, socijalni rad s osobama s invaliditetom, profesionalne kompetencije i etika socijalnog rada, teorije pomaganja. Kolegiji kojih je nositeljica: Perspektiva korisnika u socijalnom radu, Socijalni rad s pojedincem, Kreativne metode u socijalnom radu, Integrativni socijalni rad, Metode supervizije, studentksa praksa na 2. i 5. godini. |
Više
Manje
Godina diplomiranja: 1992
Godina magistriranja: 1995
Godina doktoriranja: 1999
Na katedri od: 1996
![]() |
E-mail: |
![]() |
Telefon: 4895 821 Telefon kućni: 4895813 |
![]() |
Adresa:
Nazorova 51, soba 13/I |
![]() |
Katedra/služba:
Teorija i metode socijalnog rada |
![]() |
Konzultacije: Srijedom od 11:00 do 13:00 sati |
Uloga civilnog društva u kriznim događajima velikih razmjera: aktivnosti Društva za psihološku pomoć na potresom pogođenom području
Teorijski okviri za primjenu osnaživanja u medijaciji roditeljskih sukoba
Role of ethics in creating supervision a safe place
Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata diplomskog studija socijalnog rada
Roditeljstvo i invaliditet – perspektiva djece, roditelja s invaliditetom i stručnjaka
Supervizijsko putovanje u Ukrainu i škrinja s blagom koju smo donijele
Specifičnosti supervizije u razvoju programa podrške roditeljima i djeci Rastimo zajedno – i mi
Students’, caretakers’ and decision-makers’ perception of support in higher education for students with in-care experience
Edukativna supervizija medijatora roditeljskih sporova
Osiguravanje kvalitete visokih učilišta u kontekstu uspostave hrvatskog kvalifikacijskog okvira
IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ
Analyses of judges' perspective in family mediation – contribution to the development of new modality of work
Resources and challenges of family mediation in Croatia Resources and challenges of family mediation in Croatia
TEORIJSKI I ISKUSTVENI OKVIRI ZA RAZVOJ MODELA STUDENTSKE TERENSKE PRAKSE U PODRUČJU SOCIJALNIH DJELATNOSTI
Iskustva s poučavanjem i provedbom obiteljske medijacije iz perspektive praktikuma poslijediplomskog studija Obiteljska medijacija
ZNAČAJ INDIVIDUALNOG PLANIRANJA U SOCIJALNOM RADU
TEORIJSKI I VRIJEDNOSNI TEMELJI INDIVIDUALNOG PLANIRANJA U SOCIJALNOM RADU
INDIVIDUALNO PLANIRANJE U PROCESU ZAGOVARANJA KORISNIKOVIH PRAVA
Uloga terenske prakse u obrazovanju socijalnih radnika – međunarodna perspektiva
Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata
Multiperspektivnost u suvremenoj praksi socijalnog rada: Teorija, praksa i etika uključivanja
Civil society associations as a vital support for persons with disability in Croatia
Individualno planiranje u socijalnom radu
Students, care takers and decision makers perception of higher education for students with in-care experience
Civil society organisations as a vital support for persons with disability in Croatia
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje
Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi
Implementacija javnih politika kao operativno upravljanje: analiza transformacije hrvatske politike prema osobama s invaliditetom
University as a place for promoting inclusion
Supervision of professionals, supervision of students, social work education, competences
U potrazi za vlastitim identitetom - dječja psihodramska grupa kao mjesto kreativne samospoznaje
Reconceptualising the idea of participation of students with disability in higher education system
Students with disability in higher education – needs, responses and challenges
Participatorni pristup i koncept osnaživanja kao mogući odgovor na potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu potrebe studenata s invaliditetom u visokom školstvu
Suradnja studenata s invaliditetom, nastavnika i koordinatora: iskustva i izazovi
Značaj studentske prakse u obrazovanju socijalnih radnika: mogućnosti i perspektiva partnerstva Studijskog centra socijalnog rada i sustava socijalne skrbi
Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija
Role of doctoral study in development of social work practice and competence: Croatian experience
Savjetovanje u Centru za djecu, mlade i obitelj
Briga o stručnjacima kao resurs kvalitetnije prakse Centra za djecu, mlade i obitelj
Supervision as a safetynet - the case study of Croatia
Kvalitativna analiza iskustva stručnih djelatnika kao doprinos evaluaciji procesa uvođenja novog modela rada u centre za socijalnu skrb.
Novi model rada centara za socijalnu skrb : Izazovi i preporuke
The role of theory and competences based approach in social care system reform and MA social work education in Croatia
Sudjelovanje korisnika u nastavi studenata socijalnog rada: perspektiva nastavnika
Uključenost osoba s invaliditetom u nastavu socijalnog rada
Refleksije o superviziji: Međunarodna perspektiva
Involvement of persons with disability in the education of social work students
Challenges of users' participation in social work education
Involving Users in Social Work Education
Uključivanje i osnaživanje korisnika tijekom terenske prakse studenata socijalnog rada
Integrirajući pristup u socijalnom radu kao kontekst razumijevanja individualnog plana skrbi
Social work theory and its role in development of practice and competences
Involving users in social work education - mutual learning and teaching
Developing university as a place for promoting equality and inclusion
Supervizija kao resurs kvlitetnije prakse psihosocijalnog rada
Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača
Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada
Doživljaj i uloga supervizije u dodiplomskoj nastavi studenata socijalnog rada
Vloga doktorskega študija pri razvoju socialnega dela - izkušnje iz Hrvaške
Role of Doctoral Study in the development of Social Work as a Profession: Croatian Experience
Izazovi odrastanja djece roditelja s invaliditetom
Uključivanje i osnaživanje - implikacije za učenje i podučavanje u socijalnom radu
Smisao i obilježja postmodernog pristupa u socijalnom radu
Roditeljstvo i invaliditet - prava i potrebe
Prijevod knjige - Uspostavljanje suradnog odnosa i osobnog kontakta u socijalnom radu
Doživljaj vlastitog tijela i seksualnost u adolescenata s motoričkim oštećenjem
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa
Kaj lahko uporabniki storitev povejo o poučevanju delovne prakse v socijalnemu delu
Personal wounds – a burden or a resource for future professional helpers?
Kompetencije u socijalnom radu iz perspektive studija socijalnog rada
Uloga doktorskog studija u razvoju socijalnog rada kao profesije u Hrvatskoj
Izazovi socijalnog rada s pojedincem
Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije
Medicinski, socijalni ili neomedicinski pristup skrbi za osobe s invaliditetom
Supervizija studenata
Istraživanje o mladim njegovateljima - djeci roditelja s invaliditetom ili kroničnom bolešću
Modeli prakse socijalnog rada i profesionalna etika
Supervizija studentata socijalnog rada - osvrt i perspektiva
Obilježja i perspektive suvremenih programa obrazovanja socijalnih radnika
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika
Mladi njegovatelji - djeca osoba s invaliditetom
Nekateri etični izzivi socialnega dela na Hrvaškem
Psihosocijalni izazovi uključivanja osoba s invaliditetom u zajednicu
Neki aspekti terenske nastave u procesu obrazovanja socijalnih radnika
Emocionalno nasilje u obitelji adolescenata
Neki aspekti procesa osnaživanja u radu s osobama s invaliditetom.
Učenje je više od činjenja
Emocionalno nasilje u obitelji adolescenata.
Adolescentska procjena kvalitete odnosa s roditeljima s obzirom na njihova iskustva progonstva i izbjeglištva
Važnost kvalitete samopoimanja i predodžbe budućnosti za razvoj i očuvanje psihosocijalne otpornosti adolescenata
Kvaliteta doživljaja vlastitih sposobnosti kao zaštitni čimbenik u procesu odrastanja i sazrijevanja
Osobna i profesionalna odgovornost socijalnih radnika u promicanju kvalitete života osoba s tjelesnom invalidnošću
Profesional Identification in the process of practice teaching in social work education in Croatia
Razvoj uspješnog identiteta u terminima teorije izbora
Samopoimanje, odnosi s roditeljima i predodžba budućnosti adolescenata s prognaničkim i izbjegličkim iskustvom
Iskustvenim učenjem do promjene stavova prema osobama s invalidnošću - program suradnje studenata socijalnog rada i zagrebačkih udruga osoba s invalidnošću
Perception of the future - from the perspective of adolescents with war experiences
Uloga klijenata s dodatnim potrebama u praktičnom obrazovanju studenata socijalnog rada i formiranju njihovog profesionalnog identiteta
Neka transgeneracijska obilježja obitelji maloljetnika
Emocionalno zlostavljanje u obitelji adolescenata
European snap-shot survey of attitudes towards mental health
Uloga interakcijskih igara u razvoju interakcijske komunikacije u grupi adolescenata-izbjeglica
Kontakt, izazov, suradnja - zajednički program udruga invalida i Studijskog centra socijalnog rada
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika – model Velike Britanije
Supervizija u socijalnom radu
Copyright 2023 - Pravni fakultet, Sveučilište u Zagrebu, sva prava pridržana.