Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno savladanog kolegija student će biti u mogućnosti:
1. definirati i razumjeti načela uvažavanja korisničke perspektive te povijesni kontekst i važnost korisničke perspektive u socijalnom radu.
2. definirati i prepoznati etiku uključivanja korisnika u proces odlučivanja u socijalnom radu te razinu uvažavanja korisničke perspektive u primjerima iz prakse.
3. dobiti uvid u primjere razvoja korisničke perspektive u socijalnom radu u drugim zemljama te moći prepoznati i analizirati primjere dobre prakse.
4. dobiti uvid i moći prepoznati i analizirati ključne prepreke uključivanju korisnika u procese odlučivanja i kreiranja usluga u socijalnom radu.
5. dobiti neposredna iskustva razgovora s korisnikom vezanih uz njihova očekivanja od uloge socijalnog radnika te moći analizirati ta iskustva u grupnoj raspravi.
6. prepoznati, analizirati i evaluirati vlastita dosadašnja iskustva i doprinos u procesu usvajanja znanja i vještina važnih za uvažavanje korisničke perspektive u socijalnom radu.
Praktične i generičke vještine:
Nakon uspješno savladanog predmeta student će moći:
1. Uvažavati i djelovati u skladu s osnovnim vrijednostima i etikom uključivanja korisnika u procese odlučivanja i kreiranja usluga u socijalnom radu.
2. sagledati i definirati različite vrste poteškoća prilikom uključivanja korisnika u procese odlučivanja i kreiranja usluga u socijalnom radu s kojima dolaze korisnici u svijetlu pojedinih teorijskih koncepata.
3. Primjeniti odgovarajuće komunikacijske vještine u razgovoru s korisnikom.
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:
Oblici provjere znanja
|
Razina znanja
|
Aktivno sudjelovanje u radu tijekom interaktivne nastave
|
Razina 3 - 4
|
Planiranje i provedba razgovora s korisnikom u ustanovi ili udruzi
|
Razina 3 - 4
|
Pismeni osvrt na razgovor s korisnikom
|
Razina 2 - 3
|
Grupna prezentacija
|
Razina 2 - 3.
|
Pismeni kolokvij/ispit
|
Razina 2 - 3.
|
Sudjelovanje na predavanjima i vježbama obavezno je za sve redovne studente, dok su izvanredni studenti dužni prisustvovati na 30% nastave, prema dogovoru s nastavnikom. Vježbe su namijenjene iskustvenom prorađivanju sadržaja s predavanja te uključuju rješavanje problemskih zadataka.
Sastavni dio nastave je odlazak u neku od udruga civilnog sektora ili ustanova socijalne skrbi, grupno planiranje i provedba razgovora s korisnikom, izrada izvješća i prezentacije te izlaganje i rasprava tih iskustava u grupi. Na izlaganje i pismeno izvješće student dobiva povratnu informaciju.
Nakon odslušane nastave održava se pismeni kolokvij. Za studente koji ispit nisu položili putem kolokvija, održava se pismeni ispit u vrijeme redovnih ispitnih rokova.
Završna ocjena na kolegiju formira se kao rezultat postignut pismenom provjerom znanja, kvalitetom izlaganja i pismenog izvješća te redovitog aktivnog sudjelovanja na nastavi.